Mar 5, 2011

Happy Birthday Hubbyku n I am Number 4..



Last week merupakan Birthday my hubby..jadi my turn lak untuk belanje makan..huhu..ktrong just pegi Alamanda je untuk mkn n then tgk wayang..hadiah nyer aku bagi hari rabu, sebab aku beli hadiah online..jadi kenelah bagi hari rabu..

Bagi hubby aku..”Selamat Hari Jadi, Semoge Panjang Umur, Dimurahkan Rezeki dan Moge-moge Dapat Capai Impian dan Semoga dapat Jadi Papa yang Terbaik untuk Masa Hadapan....Selamat Hari Jadi Suamiku..Harap2 hadiah yg aku bg 2 die sukalah...hihih

At da same time gak, cite yang kami tgk adalah cite dr Producer citer Transformer, Michael Bay…aku bajet..confem best sebab citer2 die wt boleh tahan best, die pndai sebab ambik org mude2 berlakon..dan yg pnting cter ni len dr yang len..mmg xrugi kalo dh tgk…2 thumb up!..citer sal ade2 kuase cm Fantastic 4…tapi lg power lah…mmg best..yg plh penting hubby aku enjoy time 2…

2 comments:

FidDa said...

ehem2...bestnye pengantin baru nih :)

Feeqa.. said...

heheh..stilah...(^^)v..

Mar 5, 2011

Happy Birthday Hubbyku n I am Number 4..



Last week merupakan Birthday my hubby..jadi my turn lak untuk belanje makan..huhu..ktrong just pegi Alamanda je untuk mkn n then tgk wayang..hadiah nyer aku bagi hari rabu, sebab aku beli hadiah online..jadi kenelah bagi hari rabu..

Bagi hubby aku..”Selamat Hari Jadi, Semoge Panjang Umur, Dimurahkan Rezeki dan Moge-moge Dapat Capai Impian dan Semoga dapat Jadi Papa yang Terbaik untuk Masa Hadapan....Selamat Hari Jadi Suamiku..Harap2 hadiah yg aku bg 2 die sukalah...hihih

At da same time gak, cite yang kami tgk adalah cite dr Producer citer Transformer, Michael Bay…aku bajet..confem best sebab citer2 die wt boleh tahan best, die pndai sebab ambik org mude2 berlakon..dan yg pnting cter ni len dr yang len..mmg xrugi kalo dh tgk…2 thumb up!..citer sal ade2 kuase cm Fantastic 4…tapi lg power lah…mmg best..yg plh penting hubby aku enjoy time 2…

2 comments:

FidDa said...

ehem2...bestnye pengantin baru nih :)

Feeqa.. said...

heheh..stilah...(^^)v..