Dec 14, 2009

Aku dah nk Bertunang Dah....


Tinggal g 2 minggu je aku dh nk tunang dh..byk g aku xprepare ni..hukhuk..dengan gaji xdpt g..ni seme psl sesetngh pihak yg xnk berape ambik kesah sgt..quiet disappointing..ishk2..xpelah..dugaan tuk aku gak ni...

Kat sni gak..de alamat umh bersrta pete...No 213,PCH 10,71700,Mantin..umh aku yg de bertande..SERI PAJAM

Waktu aku dh nk tibe..moge2 seme dpt berjalan ddn lancar..kpde sesiape yg mengenali aki..jmputlh ke rumh untuk memeriahkn lg mjlis kami berdua...semege seme berjalan dengn lancar..amin...

No comments:

Dec 14, 2009

Aku dah nk Bertunang Dah....


Tinggal g 2 minggu je aku dh nk tunang dh..byk g aku xprepare ni..hukhuk..dengan gaji xdpt g..ni seme psl sesetngh pihak yg xnk berape ambik kesah sgt..quiet disappointing..ishk2..xpelah..dugaan tuk aku gak ni...

Kat sni gak..de alamat umh bersrta pete...No 213,PCH 10,71700,Mantin..umh aku yg de bertande..SERI PAJAM

Waktu aku dh nk tibe..moge2 seme dpt berjalan ddn lancar..kpde sesiape yg mengenali aki..jmputlh ke rumh untuk memeriahkn lg mjlis kami berdua...semege seme berjalan dengn lancar..amin...

No comments: